!JAAA!

Hej bloggen tänkte köra på ett inlägg idag.
Japp men iallafall nu sitter jag hos karla vi chillar typ..eller hon gick och sen slog hon min fot det gör ajaj,så har typ jätte ont så jag kan typ ej gå,haha fasst det var ganska ironiskt oxå;):(Idag hade vi halvdag för lärarna skulle fixa nån grej.Så vi fick sluta tidigare det vart ju super!Imoorn har vi nån ute grej så måst dra förbi ica och köpa fika,sen så ska jag ladda eller iallafall packa upp min NYA mobil,som typ kom nyss:):)Det var as kul för jag har väntat 1 vecka och en dag,men nu så!!Det är en x8 som jag skrev i förra inlägget troja.
Och mina finasötarara bloggläsare snälla kommentera mina inlägg för det känns så sjukt onödigt att skriva när ingen kommentera/läser min blogg..
Statistiken har gott sådär i förrgår så hade jag 32 läsare vilket känns okej!
Nu ska jag gå till karla och typ gö nått skill sen ska jag typ dra mej hemmåt..blir kanske ett extra inlägg ikväll.
Ps:kommentera om ni vill att jag ska börja med outfits eller nå annat intressant!:)
Hade(L)
www.karlalindblom.blogg.se   <--- länka karlas blogg!


^^

Körde en repris på den.
Ps hade denna skjorta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0