Tillbaka!

Hejsansvejsan,nu är jag tillbaka från min ''bloggpaus'' Hhaha tänkte ha lite längre bloggpaus men blev icke så,im back lixom ;DIgår var jag med mina sööta tremenigar klara,otto och leo,(från göteborg) det var cirka 5 år sedan jag träffade dom..ÄNLIGEN!!:)Imorron ska vi till piteå en snabbis sen blire surströming med guggees familj:)Awsome.
Sen om nån vecka eller när det är så blire PDOL(Piteådansarochler)Och äta LAnogos och Vinna choklad,thihi.
Nu ska jag sätta mej framför tvn och chilla med chiiips,Gött..Sen blire nog ut och springa sen criminal minds:!hare gött!

Slänger in en sexy bild hära oxå;)


Kommentarer
Postat av: felicia

nice bild <3

2011-07-10 @ 17:54:59
Postat av: Moa

Tack! <3

2011-07-13 @ 16:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0