in my dreams

Tjenare mina söta bloggläsare!
bloggningen har gått ''super'' Not,jag har varit sjuk,igår var jag seriöst allvarligt sjuk!Okej såhär började det..
När jag vaknade på morgon så mådde jag as dåligt verkligen AS dåligt a men sen då sa pappa att jag skulle försöka va i skolan så jag gjorde det..och klarade hela DAGEN,sen när vi slutade så började min huvudvärk,nackspärra,illamående,skakning förvärras så jag for hem och la mig och vila och det vart bara sämre och sämre för varje sekund,Så jag tog alvedonen jag fick av karla typ en såndära alvedon brus jag kan ju inte svälja tabletter och så.Sen vid åtta så kollade jag febern och hade kring 40-41 graders:( inte najs och jag spydde osv..
Men sen vart det värre och värre igen,var verkligen nära att jag hade kunnat åka in på akuten..jag satt på toan och fick mej inte upp för att jag var så skakig!!:(:(inte kul.Men mår bra nu ska se om jag ska fara imorgon.men inte säkert för jag har ju migrän och det brukar ta 1-4 dygn att sluta värka..:(Okej nu vet ni hur min ''super''dag har varit!!NEEJ
Okej hejdå hoppas ni får slippa att vara sjuk!inte kul
GodNatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0